sunnuntai 1. joulukuuta 2013

24 luukkua jäljellä

メリークリスマス
Olenko ensimmäinen ihminen tällä maapallolla ketä ei pidä jouluruuasta, jatkuvasta stressistä ja sitä salakavalaa vihjailua että käydään jossain ja ei sitten lopujenlopuksi käydäkään? 
Omasta asennevammastani joulukuuta kohtaan sen odottaminen on kuitenkin omalla tavalla kiehtovaa: jotkut aloittaa jo täpinoissään laskea jo heti uuden vuoden jälkeen siihen tiettyyn päivään ellei aiemminkin, kuten esimerkiksi siskoni joskus.♪( ´▽`) 

Juhlan kunniaksi on kuitenkin varmaan ihan aiheellista ilmoittaa tap-cosplaynkin omasta joulukalenterista. Lasketaan yhdessä päiviä tuohon riehakkaaseen valvomisyöhön erinäisten yllätyksien voimalla! Yritämme ainakin tehdä parhaamme mukaan tästä monipuolisen. 

Alois - sama


1ST CALENDAR WINDOW

1.12.'13
Rakas vihonkulma jota keksin nimittää päiväkirjakseni,
joulukuuta on kestänyt vasta noin kolme tuntia ja olen kauhuissani. 
Minulla on niinkin raukkamainen ongelma minkä nimi on Tetsu. Kuroko Tetsuya. 

Tämä kyseinen henkilö tuntuu kaikessa rauhallisuudessaan vainoavan minua kaikkialle mihin ikinä menenkin. On inhottavaa huomata että olen äkkiä mutissut vartin jotain tosi noloa yksinäni ja tajuankin että oho - minua on seurattu viimeiset viisi korttelia. 
Minulla ei tunnu olevaan mitään salaisuuksia enää. 
Mitä moiselle linssiludelle voi muka hankkia jouluna? 
Tiedän että hän odottaa minulta jotankin, mutten tosiaankaan vaan voi ymmärtää mitä. 

Huomenna on harkat. Etoo ajatuskin. 
Taidan jättää huomenna raukkamaisesti ne väliin ja olla 
vastaamatta Tetsun pyyntöön viettää joulu yhdessä. 
Täytyy olla tosi typerä kysyäkseen edes jotain tuollaista. 
En minä aio viettää joulua. En halua... 

Voitko jo arvata kenestä on kyse? Miten tämä henkilö vastaa Kurokon pyyntöön, ja miten kammottavaksi nimetystä odotuksesta oikein selvitään? ;) 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti