keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Neljäs luukku!

It's photoshoot time!

Vihdoinkin, vihdoinkin mun peruukkini on onnellisesti kotona tuunattuna ja laitettuna :3 Mulla oli ihan rakkaudella tehty silmälappu myös, mutta se nyt hävis mystisesti ennen kuvienottoa joten.. En suosittele ompelemaan silmälappua koulussa käsin vartissa. Jälki ei oo mitään parasta!


Kuva johon oon kaikkein tyytyväisin! Minä Cielinä oikealla, Alois vasemmalla. Kuten kaikki jo tiesikin~  


Meistä tuli teinejä ;) Pakollinen selfie-teinipeili on aina ihan pakko ottaa!



Tässä vaiheessa vielä keskityttiin kunnon kuvaamiseen ja fiksuilta näyttämiseen. Tulos olikin yllättävän hyvää, vaikka mun osalta tulikin todettua, että en tosiaan sovi kameran eteen. Näytän siltä kun olisin passikuvassa..



Tosin.. Joskus joku osaa aina ottaa kuvan kriittisellä hetkellä xD Kerrassaan mahtavaisa tilannekuva, huh?


Ihastuin tuohon takkiin, joka siis ei ole minun <3 Kiitos lainasta, Alois~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti