maanantai 2. joulukuuta 2013

Xmas Calendar 2nd Day

Nousi tänään pala kurkkuun kun aloin miettimään miten vähän koulupäiviä enää on oikeastaan jäljellä. Mitä ihmettä teen oikein muiden lahjahankintojen kanssa? Haluaisin antaa jotain persoonallista. Kuten esimerkiksi sain itse porukoiltani pikkujouluna ihan silkan piruilun ja ironian vuoksi Scream-sorminuken. Mahtavaa. Nyt se tuijottaa minua joka ikinen yö sängynpääsyssäni, vain sen takia että satun tekemään kuva-analyysin kyseisestä värisekamelskasta.♪( ´▽`) 

Olé! Tap-cosplay tarvitsee enää alle 20 sivunkatselua että täyteen tulee tuhat! Sitä sopii sitten juhlia oikein kunnolla!

Alois-sama

Tämä vuoden joulukortit saivat aiheeseen liittyen Viktoriaanisen lookin.


2ND CALENDAR WINDOW

2.12.'13
Rakas lakanankulma johon tuherran paniikissa perh permanenttitussilla.
Olipa kerran joulumarkkinat, johon eksyin Tetsun kanssa: 
"Hoi, Tetsu! Mitä sinä täällä teet"
"Oh--,  varmasti samaa kuten sinäkin" sinitukkainen hukkapala naurahtaa, katsoen minua suoraan silmiin. Ei ole luonnotonta olla noin iloinen. Miksi..? Miksi tällä piti olla onnenpäivä juuri nyt kun minä kärsin kaaameasta mieliteosta vajota tektotaiteelliseen itsesääliini. 

"Mitä se tarkalleen tarkoittaa?" henkäisin katkonaisesti, sanat huuruten. 
"Kävin ostamassa joululahjan Kagamille"

Eh? Kuka on Kagami? 
Eikö hän.. ollutaan… ajetellut minua.. vai huijasiko hän minua?


Hmm… To be continued. Joko keksit kenen stressinpurkamisesta on kyse? ;p 
Kommentoi jos luulet tietäväsi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti